סרטים לצפייה ישירה

כל הצעדים הנכונים

הסרט כל הצעדים הנכונים הוא סרט דרמה רומנטיקה ספורט למבוגרים שמספר על כוכב פוטבול אמריקאי צעיר ושאפתן שגר בעיירה קטנה אי שם בארצות הברית והוא מרגיש שהוא לכוד בעיירה שאינה מתפתחת לשום מקום ושאין לו אפשרויות בחיים שלו – אלא אם כן כישוריו ויכולותיו כשחקן יוכלו לתת לו כרטיס יציאה החוצה אל החיים בעולם הגדול.

כל הצעדים הנכונים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: All the Right Moves – 1983

הביקורת שלי

הסרט כל הצעדים הנכונים הוא דרמת ספורט, עם קטעי ספורט שמשולבים בתוכו והוא מספר על צעיר בגיל תיכון שמשחק בקבוצת בתיכון שלו וחולם עם מלגה לקולג’ כלשהו שתוציא אותו מהעיירה אל העולם הגדול. הסרט מספר על תקופתו בשנות ה80′, כשבארה”ב בעיירות רבות אנשים היו חיים את חייהם בלי לצאת מתחומי העיר בכלל וחיו את חייהם הפשוטים. הסיפור זורם באיטיות לאורך הסרט ומשלב בתוכו הרבה תכנים אמריקאיים טיפוסיים לשנות ה80′, ויש בו נושאים רבים כמו היחסים בין הלבנים לשחורים, בעיות מעמד הנשים, אתגרי מעמד הפועלים ועוד. הסרט מתאר את חייה של עיירת ספר לא משמעותית שהגאווה העיקרית שלה היא קבוצת הפוטבול התיכונית.

הדירוג שלי

תהנו אם כי הסרט הוא לא סרט חובה בעידן המודרני… כי הסרט מציג דרמת ספורט שמתאימה לתקופתה ללא ריגושים ועם הרבה קטעי זמן מתים.
5 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version