סרטים לצפייה ישירה

זוג יונים

הסרט זוג יונים הוא סרט פעולה קומדיה פשע למבוגרים שמספר על בני זוג חמודים שמאוהבים אחד בשנייה עד מעל הראש וחושבים שכל דבר שהשני עושה הוא מקסים ומדהים עד שיום אחד ארבע שנים מאוחר יותר הם מתעוררים ומבינים שהם כל הזמן מתווכחים. בני הזוג חווים רגע מכריע במערכת היחסים שלהם כשהם מסתבכים עד מעל הראש אך בלי כוונה בתעלומת רצח.

זוג יונים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Lovebirds – 2020

הביקורת שלי

הסרט זוג יונים מספר על משבר זוגיות קלאסי של שני אנשים שהיו מאוהבים האחד בשניה עד מעל הראש אבל לאחר שנים של זוגיות הם קצת מרגישים תקועים במקומות שלהם ואין ביניהם את הניצוץ הראשוני והם מרגישים שהם עולים על העצבים האחד של השנייה. אבל כשהם נדרשים לעמוד אל מול משבר משמעותי בחיים הם מתחילים להתחבר חזרה למי שהם והזוגיות שלהם עומדת במבחן.
זהו סרט קלאסי לבני זוג שנמצאים באותה הצלחת ורוצים לשנות משהו בחיים שלהם, וזו חוויה צפייה מרעננת לכל אדם שנמצא עמוק בזוגיות שלו ומפחד מהשינויים שקשר ארוך טווח מביא איתו.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט זוג יונים מאוד דומה לסרט דייט לילי שיצא לפני עשור (Date Night) שגם הוא מספר על בני זוג שנמצאים בקשר שלהם כבר הרבה זמן ומנסים להחיות את הניצוץ ומסתבכים בתעלומת פשע עד מעל הראש. אבל בסרט כאן יש קצת יותר גסויות אז פחות נהניתי ממנו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט זוג יונים הוא מבחן לאתגר בזוגיות ולגילוי עצמי וזוגי מחדש.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version