סרטים לצפייה ישירה

הרקולס

הסרט הרקולס הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה שמציג אדפטציה נוספת לסיפור של הרקולס, ומציג את דמותו של הרקולס במעין נימה אישית דרך עיניו של אחד מנאמניו שמתלווים אליו במסעותיו. הסרט מציג את התקופה היוונית בצורה משכנעת ואת דמותו של הרקולס כגיבור שמודבקות אליו אי אלו אגדות אלמותיות.

הרקולס ביחד עם חבורתו הם שכירי חרב שיוצאים לעזרתו של מלך תראקיה ובתו שמבקשים להביס אדון מלחמה עריץ.
הרקולס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Hercules – 2014

הביקורת שלי

הסרט הרקולס מציג את הרקולס כגיבור, אך הוא בעצם אינו גיבור לכולם, רק לאלו שחפצים לראותו כך. הרקולס מוצג כאישיות מופנמת, חזקה, רגשית, עמוקה, ומלאה רבדים של כוחות נפש ביחד עם כוחות הגוף.
הסרט הוא סרט פעולה, אפוס היסטורי, והוא לוקח את הצופה לשעה וחצי מהנות בעולם היווני המיתולוגי והנפלא של המאה ה5 לפני הספירה. הסיפור מוביל את הצופה דרך הסיפורים המוכרים של הרקולס ו12 המשימות, והנחשים בעריסה ועד הסיפורים הפחות מוכרים על מות אשתו וילדיו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הרקולס צריך להשוות לגרסאות אחרות של סיפורים של הרקולס אבל באמת שעד היום לא היו סיפורי הרקולס מדהימים בקולנוע חוץ מאולי הסרט המצוייר של דיסני שלקח את הרקולס למקום מקסים. הגרסה כאן היא טובה ומהנה ודוויין ג’ונסון שנכנס לנעליו של ארנולד שוורצנגר בסרט The Rundown 2003 בסצינה נפלאה של חילופי תפקידים ומאז הוא בהחלט מספק את הסחורה, נכנס לנעליו של שוורצנגר גם בסיפור של הרקולס.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מפוצץ באקשן ומלא בתפאורה יפיפייה של התקופה היוונית.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version