סרטים לצפייה ישירה

שוטר על הדרך

הסרט שוטר על הדרך הוא סרט פעולה קומדיה פשע למבוגרים שמספר על שוטר גדול גוף ומאוד חזק ששותפה שלו נרצחת והוא מתחקה אחר הרוצח הרבה זמן, עד שיום אחד הרוצח הזה צץ שוב והשוטר מתחיל לרדוף אחריו. השוטר בדיוק עובר טיפול עיניים ועליו להשמר מלפקוח אותן ולכן הוא נצרך להעזר בנהג של אובר כדי להגיע למקום שהוא צריך והנהג נשאב בעל כורחו להרפתקאה מטורפת.

שוטר על הדרך לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Stuber – 2019

הביקורת שלי

הסרט שוטר על הדרך הוא סרט שמיועד למבוגרים. הסרט עוקב אחר דמותו של שוטר שמסתבך בחייו האישיים ומוצא את עצמו ברכב של נהג אובר שהנהג צריך להסיע אותו ממקום למקום ועוזר לו לרדוף אחר הרמזים שיובילו אותו אל הרוצח שרצח את שותפתו. הסרט הוא סרט פעולה קומי שבדרך כלל אני צופה בכאלו בשביל האקשן שבהם והצד הקומי מבחינתי הוא סתם ואם הוא גם ברמה מאוד נמוכה ואני מרגיש לפעמים שרמת הבדיחות היום בקולנוע היא מאוד ירודה. הסרט הזה מצליח לשלב הומור לא מגעיל ולא גס כל כך שביחד עם האקשן המעולה זה לא רע ולכן די נהניתי ממנו.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט שוטר על הדרך מספר סיפור די רגיל על שילוב בין שוטר גדול מידות וחזק עם שותף קטן ומצחיק שביחד הם אמורים לפתור תעלומה או משימה ורק עם שיתוף פעולה של הכוחות של שניהם הם מצליחים אבל הטוויסט המיוחד על שימוש בנהג אובר כדי לרדוף אחרי פושע ואת זה לא ראיתי עד היום, אז זה היה מגניב.

הדירוג שלי

תהנו… למרות שלטעמי הבדיחות בסרט הורידו את הרמה שלו והוא יכול היה להיות הרבה יותר טוב אם היו שמים דגש על הפעולה שלו.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version