סרטים לצפייה ישירה

קונאן הברברי

הסרט קונאן הברברי הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה שמספר על ילד צעיר בשם קונאן, שבילדותו נתפס על ידי סוחרי עברים והופך לעבד לאחר שהוריו נהרגים וההכפר של השבט שלו נהרס על ידי אדון מלחמה וקוסם פראי, תולסה דום. כקונאן גדל הוא הופך ללוחם חסר פחד ובלתי מנוצח. וכאשר הוא משתחרר מעבדותו, הוא מתכנן לנקום באדון המלחמה תולסה דום.

קונאן הברברי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Conan the Barbarian – 1982

הביקורת שלי

הסרט קונאן הברברי הוא אחד מסרטי הקלאט של שנות ה80′ עם השחקן מפתח הגוף ארנולד שוורצנגר שנקשר עם דמותו של קונאן בעקבות הסרט והפך להיות אחד משחקני הפעולה המשפיעים ביותר בשנות ה80′-90′ בז’אנר. הסיפור של קונאן הוא סיפור מיתולוגי מוכר מכל מיני תקופות ודתות שונות לאורך ההיסטוריה על אחד שנתפס לעבד ומתוך העבדות שלו מתגדל ומתפתח והופך להיות מנהיג דגול.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט קונאן הברברי יש שני המשכים פחות טובים ממנו – קונאן המשמיד שהגיע שנתיים אחר כך בשנת 1984 שמספר על המשך הרפתקאותיו של קונאן ואחריו סוניה האדומה משנת 1985 שמציג סיפור הרפתקאה שבראשו דמותה של סוניה ידידתו של קונאן. שניהם פחות טובים ממנו למרות שבזמנם היו שם דבר בקולנוע. לסרט קונאן הברברי יש גם חידוש – רימייק שעשו משנת 2011 עם ג’ייסון מומואה שתפקיד קונאן אבל גם הוא לא מתקרב לסרט המקורי.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט הרתפקאות פנטזיה טוב עם סיפור מצוין ועם שוורצנגר אחד גדול.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version