סרטים לצפייה ישירה

הדור הבא

הדור הבא הוא סרט מדע בדיוני פעולה הרפתקאות מצוייר לכל המשפחה שמספר על נערה מתבגרת שנרקמת ידידות בינה לבין רובוט סודי ביותר אשר הופכת את חייה של הנערה בבודדה להרפתקאה מרגשת. הסרט עוקב אחרי הנערה שמתמודדת עם חיי מתגברים בעולם עתידני שבו לכל התושבים האמידים יש רובוט משרת שמלווה אותם לכל מקום, כמו לבית הספר, למגרש וכמובן בבית.

הדור הבא לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Next Gen – 2018

הביקורת שלי

הסרט הדור הבא הוא סרט מצויר של נטפליקס, שמציג סיפור מעניין על רובוט קרב עם אינטליגנציה מלאכותית גבוהה שמתחבר עם נערה מתבגרת עם הרבה רגשות וכעסים של ההתמודדות שלהם עם אתגרי גיל ההתבגרות. הנערה כמו מתגברים אחרים מתמודדת עם קשיים חברתיים, עם אמא שהיא הורה יחידה וצריכה גם לעמוד מול הדימוי העצמי שלה. הסרט משלב בתוכו אלמנטים מד”ביים מעניינים שמוסיפים הרבה לעלילה ומעבר ליופי ולחן שלו מספקים לצופה סיפור מסגרת מצויין.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט הדור הבא דומה קצת לסרטים מצויירים אחרים, כמו למשל רובוטס 2005 החמוד ויש בו קצת מ6 גיבורים 2014 (Big Hero 6) שגם הוא מספר על התמודדות של בני נוער בעולם מלא ברובוטים. אז אמנם הסרט הזה לא מיוחד בסוגתו, אך הוא סרט עשוי טוב, יפה ויזואלית, ומציג סיפור אנושי מול שאלות על חוקי הרובוטים בעלי אינטיליגנציה מלאכותית.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הזה הוא נפלא, קסום ומלא חן ויופי ומתאים גם לצעירים ולמתבגרים.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version