סרטים לצפייה ישירה

אקדח

הסרט אקדח הוא סרט מתח פעולה דרמה למבוגרים שמספר על פושע שיוצא מהכלא ורוצה לחזור לחייו הקודמים בפשע והוא יוצא גם הרבה יותר חכם ומתוחכם והוא רוצה להתנקם בכל אלו שבעבר עשו לו בעיות אבל הוא כל הזמן מתחבט עם עצמו מה לעשות ואיך לעשות את הדברים והוא מגלה לאט מי האנשים שעומדים מאחורי הקלעים לאחר שהוא נתקל בבריונים שרוצים לפגוע בו.

אקדח לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Revolver – 2005

הביקורת שלי

אל הסרט אקדח הגעתי בעיקר בגלל השחקן הבריטי הנפלא ג’ייסון סטיית’האם שאני אוהב לצפות בו, והאמת שציפיתי ליותר אקשן בצורה של אומנות לחימה כמו שסטיית’האם יודע לתת, אבל הסרט הוא סרט של גאי ריצ’י המעולה בשיתוף פעולה עם לוק בסון שאני ממש אוהב את הסרטים שלו ועם ליהוק של עוד כמה שמות מוכרים אחרים כמו ריי ליוטה הייתה חווית צפייה מעניינת ומיוחדת. אמנם הסרט לא מתקרב לאיכויות של סרטים אחרים של ריצ’י או של בסון ואמנם ג’ייסון סטיית’האם לא משחק את דמותו הרגילה, עדיין זה היה מהנה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אקדח צריך להשוות לסרטים אחרים של גאי ריצ’י כמו סנאץ’ או לוק סטוק או היותר מאוחרים כמו הג’נטלמנים, הוא לא מתקרב לרמתם. אבל אפשר להשוות אותו קצת לרעיון הסיפור של מועדון קרב המטורף משנת 1999 (Fight Club) או ממנטו האדיר משנת 2000 (Memento) ששניהם עוסקים ברעיון של אדם שמתחבט תוך עצמו מה לעשות עם החיים שלו בתור פושע. אז הסרט אקדח לא מתקרב אליהם אבל שוב, הוא עדיין טוב.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט אקדח הוא סרט דרמה עם כל מיני קטעים של אדם שמדבר עם עצמו ומנסה לפתור אתגרים, אבל הוא בהחלט מספק את הסחורה אם יודעים למה נכנסים.
ציון 6.

Exit mobile version