סרטים לצפייה ישירה

מוצאים את נמו

הסרט מוצאים את נמו הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר על דג ליצן – אבא שהבן שלו דגיג עם סנפיר אחד קטן בשם נמו הלך לאיבוד באוקיינוס, דג הליצן הביישן יוצא למסע ברחבי האוקיינוסים כדי למצוא את בנו הקטן ולהביא אותו חזרה הביתה. בדרך יפגשו הדגים הרפתקאות מופלאות ומרגשות ויפגשו חברים חדשים.

מוצאים את נמו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Finding Nemo – 2003

הביקורת שלי

הסרט מוצאים את נמו הוא סרט מרגש מבית היוצר של דיסני פיקסאר שהם ידועים קצת כמסחטת רגש בסרטים שלהם, והוא מספר על מסע הרפתקאות של אבא שיוצא לחפש את בנו האבוד בזמן שהבן בעצמו עובר מסע הרפתקאות משלו ושניהם מנסים להתחקות על עקבותיו של השני כדי להתאחד ולחזור הביתה. הסרט מציג את עולם המעמקים בצורה מקסימה, ומרגשת ובשילוב של הומור (אלן דג’נרס האגדית בתור דורי) והרבה מתח של מה יקרה לכל אחד מהם הסרט הזה הפך לקלאסיקה נהדרת.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מוצאים את נמו צריך להשוות לסרטי מסע אחרים באוקיינוסים כמו למשל הסרט מסביב לעולם ב-50 שנה משנת 2010 (A Turtle’s Tale: Sammy’s Adventures) שהם דומים ברעיון שלהם של יציאה למסע באוקיינוסים ובדרך לומדים על החיים באוקיינוס. ויש את הסרט הקצר הלוויתן והשבלול משנת 2019 (The Snail and the Whale) שמבוסס על ספר מקסים בעל אותו השם שמספר על חילזון שמצטרף אל לוויתן ענק במסע ברחבי האוקיינוסים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מוצאים את נמו הוא סרט מרגש על אבהות, משפחה, מסע גילויים והתפתחות והרבה הרפתקאות.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

Exit mobile version