סרטים לצפייה ישירה

האות

הסרט האות הוא סרט מתח דרמה מדע בדיוני שמספר על שלושה חברים שיוצאים לנסיעה משותפת בכבישים הארוכים בארצות הברית. ניק ושני החברים נמשכים לאזור מבודד על ידי גאון מחשבים שהם חושבים שיוכלו להתעלות עליו ולמצוא אותו. אך לפתע הכל מחשיך, וכשניק חוזר להכרתו – הוא מוצא את עצמו במתקן סודי והוא נמצא בתוך סיוט שעליו להבין ולנסות להתמודד איתו.

האות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Signal – 2014

הביקורת שלי

הסרט האות הוא סרט שמתיימר להיות כזה שמשחק לך בראש עם התפיסה שלך של המציאות. הוא מציג סיפור על שני האקרים צעירים ברוד טריפ עם חברה משותפת שהם הולכים לעזור לה לעבור דירה. תוך כדי הם גם רודפים אחרי דמות של האקר שלישי שיש להם איתו עבר והם רוצים לתפוס אותו. אך כשהם מגיעים בלילה לנ.צ. שממנו הם חשבו שהוא משדר הם מגלים מבנה הרוס בצד הדרך וכמה תעלות של תקשורת והם מקבלים בלאק אאוט לאחר אפיזודת אימה בלילה.
אחד הגיבורים מתעורר בתוך מעבדה שם כולם מתייחסים אליו כאל נגוע במחלה ושם הוא מגלה לאט מה באמת קורה.
העלילה מתחילה מאוד לאט, כמו סרט דרמה, והשילוב בין קטעי אימה בסגנון של פאונד פוטג’ (כמו פרוייקט המכשפה מבלייר) לא עושה לסיפור טוב יותר מידי (לטעמי) ובקטע העיקרי של הסרט חסרים המון פרטים שלאט נחשפים, אבל ההרגשה היא לא של בניית תמונה מדהימה שמגלה לך את הכל אלא של רעיון לא בשל מספיק אם כי מגניב לחלוטין.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט האות קצת דומה לסרט המעניק גם הוא משנת 2014 (The Giver) שגם הוא עם השחקן ברנטון ת’ווייטס ששיחק כאן בדמות הראשית. ולשניהם יש מקום להמריא יותר אם כי המעניק היה לטעמי טוב יותר. יש לו גם קצת דמיון לסרט האויב שבפנים משנת 2002 (Resident Evil) אבל הוא היה עם הרבה יותר אקשן ויותר אפל.
בקיצור מרגיש שהוא מנסה לעשות הרבה דברים ולא כל כך מצליח בהם, אבל לפחות הרעיון מעניין.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי זה סרט מד”ב, אימה, מסתורין ברמה טובה אבל לא מלהיבה, עם רעיון יפה אבל מתקדם קצת לאט מידי.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version