סרטים לצפייה ישירה

נקמה חריפה

הסרט נקמה חריפה הוא סרט פעולה מתח פשע למבוגרים שמספר על אישה שעוברות עליה חמש שנים קשות של בידוד מהחברה לאחר שהייתה עדה לרצח של בעלה ושל בתה כשהיו ביריד שעשועים. הרצח היה מעשה אלימות נורא ואכזרי והאישה מחליטה לחזור מהגלות שהטילה על עצמה כדי לנקום ברוצחים ובמערכת שאפשרה להם לצאת לחופשי.

נקמה חריפה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Peppermint – 2018

הביקורת שלי

אל הסרט נקמה חריפה הגעתי בגלל הסיפור שלו, בגלל הדירוג שלו אבל בעיקר בגלל הפוסטר שלו עם השחקנית ג’ניפר גארנר שאני אוהב. הסיפור הוא סיפור לא פשוט של חוויה טראומטית שכל הורה שצופה בכזה דבר יכול רק להתחלחל מהמחשבה שכזה דבר יכול לקרות ולברך שבמדינת ישראל תודה לאל זה לא קורה ושלא יקרה. אישה שחוותה פוסט טראומה על רצח בעלה ובתה שמחליטה לצאת מהמקום של האבל והכאב שהייתה בו ומתעלת את תעצומות הרגש שלה לנקום ברוצחים שלא נענשו על מעשיהם בידי מערכת המשפט.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט נקמה חריפה יש סיפור קולנועי דומה להרבה סרטים אחרים, כמו למשל הסרט קומנדו המעולה של שוורצנגר משנת 1985 (Commando) שבו הוא יוצא להציל את הבת שלו מידי חוטפים, או הסרט ג’ון דואו: ויג’לנט משנת 2014 (John Doe: Vigilante) והסרט משאלת מוות עם ברוס וויליס (Death Wish) משנת 2018 גם כן, שכולם עוסקים באדם שלוקח את החוק לידיים כדי לנקום/להציל את קרוביו או לנקום מכיון שמערכת המשפט אינה מתפקדת כראוי.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה מצויין עם שחקנית מצויינת שישאיר אתכם עם טעם של עשיית צדק בפושעים.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version