סרטים לצפייה ישירה

לוקה

הסרט לוקה הוא סרט דרמה הרפתקאות קומדיה מצוייר של דיסני שמספר על עיירת דייגים קטנה בריביירה האיטלקית שכל אנשיה הם דייגים שמתגאים במורשת שלהם מאוד ויוצאים כל הזמן לדוג דגים ולחפש מפלצות ים כדי להוכיח שהם הכי טובים. מתחת לפני המים חיים יצורים ימיים דומיי אדם שחיים את חייהם מפחד מבני האדם עד שיום אחד נרקמת חברות לא סבירה אך חזקה בין נער צעיר למפלצון ים צעיר.

לוקה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Luca – 2021

הביקורת שלי

הסרט לוקה הוא סרט חדש של דיסני שיצא בסופ”ש האחרון וצונח אצלנו ישר לאקרנים שנפתחו לא מזמן. הסיפור של לוקה הוא סיפור קלאסי של דיסני עם מישהו שהוא אאוטסיידר שמחפש להיות מקובל בחברה, ומוצא את עצמו נדרש להתגבר על מכשולים ואתגרים רבים. הסיפור עוסק בחברות, ידידות, מסע התבגרות והתפקחות ובעיקר המקום של סקרנות אצל בני נוער וצעירים. לוקה הוא בן ים מקסים וחמוד שרק רוצה לדעת מה יש למעלה ממנו והוא מלא סקרנות בכל הקשור לבני האדם שכמובן אסור לו בתכלית האיסור להתקרב אליהם. לוקה מוצא כל מיני חפצים של בני אדם ולאט מתחבר לעולמם עד שיום אחד הוא נפגש עם דמות של צעיר אנושי שמתגלה כחבר וידיד שמלמד אותו על העולם ועל החיים, אך לומד גם הוא תוך כדי. הסיפור משלב המון אלמנטים דיסניים קלאסיים ורעיונות מקסימים שנראו כבר בסרטים אחרים, אבל הוא בהחלט שנון, חמוד, מקסים, ומרגש כמו שדיסני יודעים לעשות ומתאים גם לצעירים וגם למבוגרים.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט לוקה מספר סיפור מקורי מיוחד אבל יש לו דמיון קצת לסיפור של בת הים הקטנה שמחפשת ללמוד עוד על עולמם של בני האדם. ויש לו גם דמיון קצת לסרט קוקו משנת 2017 על נער שמגיע אל עולם המתים ומגלה על עצמו דברים במסע התבגרות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט לוקה יקח אתכם לטיול מרגש באיטלייה המקסימה והשקטה ויעבור איתכם מסע נפלא עם הרבה קסם והרפתקאה אחד גדולה.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version