סרטים לצפייה ישירה

מייל 22

הסרט מייל 22 הוא סרט מותחן פעולה למבוגרים שמספר על צוות מצומצם של קציני מודיעין אמריקאים מובחרים, שהם חלק מיחידת פיקוד טקטית חשאית ביותר של הממשלה, ויש להם יכולות לחימה מעולות. הם מקבלים משימה חשאית להבריח שוטר בחו”ל עם מידע רגיש אל מחוץ לאינדונזיה. השוטר הזה נקלע לצרות והממשלה שלו רודפת אחריו בגלל המידע שלו והצוות המובחר צריך להתמודד עם המון אתגרים בדרך.

מייל 22 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mile 22 – 2018

הביקורת שלי

הסרט מייל 22 מספר על יחידה מיוחדת ללוחמה בטרור שהם האופציה האחרונה של ממשלת ארה”ב כשהדברים מתגלגלים לעזאזל. על פיקוד היחידה שולט לוחם גאון-פסיכופט שלא מעניין אותו כלום חוץ מהמשימה, ואנשיו הולכים אחריו באש ובמים ומקריבים את חייהם מפטריוטיות.
העלילה מתחילה במאבק כוחות פוליטי בין ארה”ב לרוסיה, ובשרשרת חיסולים רצינית שמגלגלת את העניינים לעזאזל והישר אל ידיה של היחידה המיוחדת. היחידה מתגלגלת אל אינדונזיה ופוגשת בשוטר שעם סודות שיוצא כנגד המדינה שלו בתמורה לחסינות בארה”ב ואנשי היחידה צריכים להעביר אותו 22 מייל אל מקום בטוח.
הסרט הוא מותחן-פעולה עם הרבה תככים פוליטיים ותפניות והמון אקשן מותח, מרדפי מכוניות, פצצות, יריות והכל זז מהר, ואפילו מהר מאוד.
אל נעליו של מפעיל היחידה נכנס לא אחר מאשר ג’ון מולקוביץ’ הנפלא, בתפקיד שמתאים לו בול, והמפקד בשטח שמגולם על ידי מארק וולברג אכן מתאים גם הוא לטיפוס. ושניהם עם כימיה נפלאה עושים את העבודה כמו שצריך.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט מייל 22 יש הרבה נקודות להשוואה עם הסרט 16 רחובות משנת 2006 (16Blocks) עם ברוס וויליס, שצריך לדאוג להעביר פושע לאורך רחובות ניו יורק למקום בטוח. ויש בו גם קווי דמיון לסרט אויב המדינה המשובח משנת 1998 (Enemy of the State) עם וויל סמית’ והמעקב אחריו עם לויינים בגלל חשדות פליליות. מתאימה גם ההשוואה לסרט המעולה על הכוונת עם מארק וולברג משנת 2007 (Shooter) שמספר על לוחם לשעבר שיוצא למסע חיסולים והצלה עם משחק מעולה של וולברג כשהוא יותר רגוע. ויש בו גם הרגשה דומה לסדרת הסרטים של סיקאריו (Sicario) עם יחידת סוכנים לוחמים שנדרשת לפעולה נגד טרור. ויש עוד רבים וטובים בסוגה…

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מייל 22 הוא מותחן פעולה טוב, עם אקשן שלא נח לרגע ותפניות מעניינות בעלילה. ועם מסר פטריוטי על אנשים שמוכנים להקריב את עצמם למען המדינה שלהם.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version