סרטים לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 8

הסרט מהיר ועצבני 8 הוא סרט המשך לסדרת סרטי מהיר ועצבני והוא פעולה הרפתקאות פשע שמספר על דומיניק טורטו – דום שנמצא עם המשפחה סוף סוף במקום רגוע שלא מפריעים לו אבל העבר שלו רודף אחריו ואישה מסתורית מפתה אותו לחזור לעולם הפשע ולעזור לה להשיג כל מיני דברים שיחד יוכלו להשפיע על כל העולם. דום נדרש לבגוד בקרובים אליו, והצוות עומד בפני ברירות קשות שיאתגרו אותם.

מהיר ועצבני 8 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Fate of the Furious – 2017

הביקורת שלי

הסרט מהיר ועצבני 8 הופך להיות סרט בסגנון אחר, הוא כבר לא נוגע יותר בעולם מרוצי המכוניות, טוב אולי קצת בהתחלה, אלא הופך להיות משהו יותר גלובלי בסגנון תככים ומזימות בינלאומיות עם נגיעות לסרטי ג’יימס בונד. כלי הרכב הרבה יותר מתוחכמים, הצוות משתמש בכלי נשק, יש נשק להשמדה המונית וכל מיני גאדג’טים של עולם סוכנויות הביון. אבל זה לא הופך את הסרט לפחות טוב, אלא נותן לו תפנית מיוחדת ושונה מכל הסרטים שהיו לפניו.
אל החבורה מצטרפים מלא שחקנים מהפרקים הקודמים אבל גם פנים חדשות וזה הופך להיות קצת כמו בלתי נשכחים עם האיחוד, הבדיחות, הנגיעות האישיות מהעולם האמיתי וזה כיף.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מהיר ועצבני 8 אפשר להשוות כאמור לסרטי סוכנויות ביון כמו ג’יימס בונד, או xXx או כל מיני כאלו ובהשוואה לסרטים הקודמים בסדרה אז הוא קצת שונה ומרגיש יותר כהכנה למשהו גדול יותר שיגיע בסרט הבא בסדרה מהיר ועצבני 9 שהולך לצאת בעוד כשבועיים ממועד כתיבת שורות אלו.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה בינלאומי עם מלא אקשן, גאדג’טים מגניבים, סיפור עם מזימות בינלאומיות ועוד כל טוב.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version