סרטים לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 5

הסרט מהיר ועצבני 5 הוא סרט פעולה הרפקתאות פשע והוא המשך ישיר לסדרת מהיר ועצבני שממשיך לספר את הסיפור של השוטר לשעבר בריאן אוקונור והפושע נהג מרוצי הרחוב דומיניק טורטו שנפגשים מחדש בריו דה ז’נרו בברזיל ומסתבכים בעבודה עם ראש המאפייה העירונית. הם מתכננים ביחד עם הצוות שוד ענק כדי לקנות את חירותם אבל בדרך הם נרדפים בידי ראש המאפייה, סוכנים פדראליים שמתחקים על עקבותיהם ועם שוטרים מקומיים.

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Fast Five – 2011

הביקורת שלי

את הסרט מהיר ועצבני 5 ראיתי כבר כשהוא יצא וגם ממנו לא זכרתי כמעט שום דבר ועכשיו כשאני צופה מחדש בכל הסדרה לקראת יציאת הסרט התשיעי אני ממש נהנה לחזור חזרה לכל האקשן. והפעם מצטרפים אל המשחק עוד חברים יקרים כמו גל גדות בתפקיד מעולה עם קריצות לחייה האמיתיים, ועם דווין ג’ונסון האדיר בתור הסוכן הפדראלי שיוצא אחריהם. הסרט מלא וגדוש באקשן, מרדפים, מכות, יריות, ויש בו גם נקודות קומיות, רומנטיות, מרגשות ובקיצור מלא כל טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך כמובן להשוות את הסרט מהיר ועצבני 5 לסרטים הקודמים וההשואה היא לטובת הסרט הנוכחי, הוא טוב בהרבה מהסרטים הקודמים, אני לא יודע אם זה קשור לאקשן, לחיובר עם הרגש, לשחקנים הנפלאים שמצטרפים לליהוק או לסיפור עצמו, אבל הסרט הזה בינתיים הוא המהנה בחבורה.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי זה סרט פעולה הרפתקאות מעולה, עם סיפור מסגרת מצוין, עם שחקנים מעולים והמון המון אקשן מרגש.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version