סרטים לצפייה ישירה

משמר האלמוות

הסרט משמר האלמוות הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה למבוגרים שמבוסס על קומיקס בעל אותו השם והוא מספר על צוות של שכירי חרב אלמותיים ששומרים על האנושות לאורך הדורות והם נחשפים על ידי כל מיני אנשים שרוצים להרע להם. הצוות כולל לוחמים במכל הדורות שחלקם חיים כבר אלפי שנים ושומרים על חשאיות כדי שלא להפחיד את בני האדם. אנשי הצוות נאבקים על חייהם כדי לשמור על זהותם בסוד.

משמר האלמוות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Old Guard – 2020

הביקורת שלי

הסרט משמר האלמוות הוא סרט מבית היוצר של נטפליקס ומככבת בו שירליז ת’רון בתור בת האלמוות הוותיקה מבין כל חיילי האלמוות שאותם היא מובילה. הסרט מציג את הקבוצה ואת הקורות אותם בתקופתינו. זהו מעין סיפור פתיחה לסאגה נפלאה ומלאה באקשן, סוכנים, יחידת חיילי עילית שנלחמת בטרור ומכל טוב סרטי הפעולה אך בתוספת סיפור מסגרת פנטסטי.
הסרט הוא סרט פעולה מלא באקשן, קרבות מכל מיני סוגים, הרבה יריות ומלא מלא דם. זהו סרט של נטפליקס שמפתיע באיכותו ביחס לסרטי פעולה אחרים של החברה מהשנים האחרונות, אבל הוא מרגיש קצת חסר בעומק הרגשי של הדמויות וחבל, במיוחד אם הכוונה הייתה לבנות עולם שהולך להמשיך להוציא סרטים על בסיס הקומיקס של משמר האלמוות.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט משמר האלמוות מרגיש קצת כמו שחזור מעניין במיוחד של סדרת הסרטים של אקס-מן שהחלה בשנת 2000 (X-Men) שבו מספרים על קבוצה של מוטנטים עם כוחות על שנלחמים על חייהם וכנגד הרוע. בעמידה מול סרטי פעולה עכשווים של נטפליקס יש את הסרט טיילר ריק: חילוץ מלפני כמה חודשים שהיה די מהנה (Extraction) וגם הוא מבוסס על רומן גרפי על חייל שיוצא למבצעי הצלה כנגד טרור ולו כבר יש המשך צפוי…
בהשוואה לשירליז ת’רון עצמה בתפקיד מלא באקשן יש לה פילמוגרפיה ארוכה שכזו, ואחד שאהבתי במיוחד הוא איאון פלקס שהיה מותחן-מד”ב פעולה מצויין משנת 2005 (Æon Flux) ואת הסרט שגם לו יהיה המשך עתידי פצצה אטומית משנת 2017 (Atomic Blonde) אשר בשניהם ת’רון משחקת נהדר ועם ביצועים אתלטיים מעוררים קנאה.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה עם סיפור רקע מד”ב מעולה ואולי גם המשכים… שמספר על חיילים שמוכנים להקריב את חייהם למען מטרה נעלה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.
Exit mobile version