סרטים לצפייה ישירה

אינסוף

הסרט אינסוף הוא סרט מדע בדיוני פעולה מותחן שמספר על אדם שמגיל צעיר אמרו לו כי יש לו הזיות והוא התחיל לקבל טיפול פסיכולוגי וכדורים שיפסיקו לו את ההזיות. כשהוא מתבגר הוא חולם כל מיני חלומות מוזרים על חיים אחרים שהוא מרגיש שהם אמיתים והוא מגלה גם שהוא יודע כל מיני דברים בלי שלמד אותם. יום אחד הוא מסתבך עם סוחרי סמים והמשטרה תופסת אותו אבל אל חדר החקירות נכנס אדם שהוא אמור לזכור מעברו.

אינסוף לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Infinite – 2021

הביקורת שלי

חיכיתי לסרט אינסוף הזה כבר כמה זמן, כי אני ממש אוהב את מארק וולברג וכשיש סרט פעולה מדע בדיוני אני מתרגש ואם יש שילוב בין שני הדברים זה אפילו יותר טוב. בסרט הזה יש אפקטים ויזואליים מרשימים ביותר והסיפור שלו על גלגול נשמות אינסופי הוא ממש מגניב והליהוק של מארק וולברג הוא בהחלט לא רע, אבל היה חסר לי קצת נשמה בסרט הזה. יש בו פחות מידי רגש, פחות מידי חיבור לדמויות, ופחות מידי רומנטיקה שבדרך כלל מוסיפה עומק ורבדים נוספים לדמויות ולסרט בכלל.
הליהוק חוץ מאשר וולברג גם הוא לא רע, יש שם את וליס דיי שהיא באטוומן, את צ’יווטל אגיופור שהוא שחקן דרמתי ונכנס כאן לנעליו של הנבל, וגם דילן אובריין ששיחק את הדמות הראשית ברץ במבוך ואת סטיילס חברו של סקוט בסדרה זאב צעיר המגניבה.
היו בסרט הזה גם כל מיני סתם גסויות לא מגעילות מידי אבל עדיין, וגם זה קצת הוריד לטעמי מהאיכות של הסרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אינסוף אפשר להשוות לסרט משמר האלמוות משנת 2020 (The Old Guard) שמספר על חבורה של לוחמים בני אלמוות ששומרים על האנושות, אבל שם זה היה מבוסס על קומיקס והיה מכוון לקהל יעד של מבוגרים והיה יותר טוב.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט מדע בדיוני פעולה מעניין עם סיפור מעניין ואפקטים ויזואליים מרשימים.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version