סרטים לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 4

הסרט מהיר ועצבני 4 הוא סרט מתח פעולה והוא המשך לסדרת הסרטים של מהיר ועצבני והפעם בריאן אוקונר שהיה שוטר והפך לפושע ועכשיו חוזר לעבוד ב- FBI בלוס אנג’לס, מתחבר חזרה עם דומיניק טורטו – דום, שנשארה בניהם טינה אחרי הסרט הראשון וזאת כדי לתפוס ולהפליל סוחר הרואין כבד ממקסיקו שמבריח סחורה דרך הגבול על ידי נהגי מרוצים שעובדים אצלו בתור שליחים ובריאן ודום מסתננים לקבוצה שלו כל אחד מסיבותיו.

מהיר ועצבני 4 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Fast & Furious – 2009

הביקורת שלי

הסרט מהיר ועצבני 4 מחזיר סוף סוף חלק מהשחקנים של הפרק הראשון אל המסך ומכניס גם את יקירתנו גל גדות בתור פושעת שעוזרת לחבר’ה במסע שהם עוברים. הסיפור מסופר מנקודת מבט כפולה, של בריאן שחזר לעבוד בתור סוכן FBI ושל דומיניק טורטו שיוצא למסע נקמה בעקבות רוצח שפגע במשפחה שלו. העלילה מפגישה בין השניים שוב והם עובדים קשה לחזור ולמצוא את עמק השווה אחרי כל מה שקרה להם בפרק הראשון.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את מהיר ועצבני 4 לסרטים הקודמים, ואמנם הוא לא ברמתו של הסרט הראשון כי היה חסר בו קצת את הטאצ’ הקומי והדחקות בין החבר’ה אבל הוא בהחלט סרט מותחן פעולה פשע עשוי טוב, עם סיפור טוב ועם שימוש טוב בכל הפואנטה של מהיר ועצבני עם מצבי נהיגה מיוחדים. הדבר היחיד שהיה קצת מופרך מידי היה האפקטים שלא כל כך מושלמים שהופיעו לאורך הסרט, זה אמנם לא פגע בהנאה אבל קצת הרגיש לא משהו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מהיר ועצבני 4 מחזיר אותנו אל הסרט המקורי והוא מלא באקשן ובמכוניות מהירות.
7 מתוך 8 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version