סרטים לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 3: טוקיו דריפט

הסרט מהיר ועצבני 3: טוקיו דריפט הוא סרט פעולה מתח פשע ספורט שמספר עוד סיפור בעולם של סדרת הסרטים מהיר ועצבני והפעם לוקח את הצופה לסיבוב בעולם המירוצים דריפט בעיר טוקיו ביפן. הסיפור עוקב אחרי נער שהופך למתחרה מרכזי בעולם מירוצי הדריפט לאחר שעבר לגור עם אביו בטוקיו כדי להמנע מעונש מאסר באמריקה.

מהיר ועצבני 3: טוקיו דריפט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Fast and Furious 3: Tokyo Drift – 2006

הביקורת שלי

את הסרט מהיר ועצבני 3: טוקיו דריפט ראיתי כשהוא יצא, ממש רציתי להמשיך לעקוב אחרי הסדרה של מהיר ועצבני ואמנם הפרק הזה לא מספר ישירות על החבר’ה מהסרטים הקודמים אבל הוא מוסיף נפח ותוכן לעולם מרוצי הרחוב והפעם עם הצגת הצד השני של העולם בטוקיו יפן עם מרוצים שבהם יכולות הנהיגה מצריכות את הנהג לעשות דריפט בצורה המהירה והמדויקת ביותר.
הסרט הזה ממש מהנה, הוא קודם כל מספר סיפור של התאקלמות במקום חדש של קבלת האחר והשונה ובעיקר של מרוצים עם מכוניות ספורט מגניבות לגמרי.
אז נכון שזה לא ממש סיפור בעולם הקולנועי הקלאסי של מהיר ועצבני אבל הוא בהחלט מספק את הסחורה. וגם וין דיזל עושה בו קפיצה חזרה אל סדרת הסרטים.
הסרט הזה הוא מקביל בסיפור שלו למהיר ועצבני 6 ומשלים את מה שקורה עם האן בטוקיו.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את מהיר ועצבני 3: טוקיו דריפט לשניים הראשונים ולהגיד כי הוא מציג סיפור משנה מגניב ומהנה והוא אמנם פחות טוב מהראשון כמובן אבל יש בו איכויות שלא היו בסרט השני והוא מתמקד יותר בצד של המרוצים כמו הסרט הראשון ופחות בצד של הפשע כמו בסרט השני.

הדירוג שלי

תהנו… כי מי שאוהב את העולם של מהיר ועצבני ימצא כאן סיפור טוב ופן אחר בעולם של מרוצי רחוב.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version