סרטים לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 2

הסרט מהיר ועצבני 2 הוא הסרט פעולה מתח פשע שממשיך את סיפורו של בריאן אוקונר השוטר מהסרט הראשון. בריאן הוא שבעקבות הסיום של הסרט הקודם פוטר מתפקידו ועכשיו כשוטר לשעבר הוא נקרא חזרה לעזרת המשטרה כדי לחדור לתוך ארגון פשע של עבריין מליונר מסוכן והוא מגייס את עזרתו של חבר ילדותו לשעבר כדי להיות שני הנהגים של העבריין ולנסות לתפוס אותו על חם.

הסרט הזה בסדרה לא מספר על הדמויות מהסרט הראשון אלא מציג רק סיפור המשך לסיפורו של בריאן אוקונור.
מהיר ועצבני 2 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: 2 Fast 2 Furious – 2003

הביקורת שלי

את הסרט מהיר ועצבני 2 ראיתי פעם אחת בעבר והפעם חזרתי אליו בצפיה חוזרת לקראת צאתו של הסרט מספר 9 בסדרה. היה כיף לצות שוב בסרט הראשון שזכרתי ממנו מעט מאוד ומהסרט הנוכחי לא זכרתי בכלל שום דבר, והוא אכן פחות מרגש ופחות מגניב מהסרט הראשון ומה גם שהוא לא מספר את הסיפור המקורי עם הדמויות המקוריות והוא קצת יותר קומי. עדיין נהניתי ממנו והיה שווה לחזור לצפות בו במיוחד בשביל השחקן הנפלא פול ווקר ז”ל.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות א תהסרט מהיר ועצבני 2 לסרט הראשון כי הוא אמור היה להמשיך אותו ישירות אבל לשחקן וין דיזל לא היה רצון לחזור לתפקיד שלו ורק בסרט הרביעי הוא יבין ששווה לו להצטרך חזרה לליהוק של סדרת הסרטים וההימור שלו כמובן השתלם בטווח הארוך. אז הסרט הראשון היה טוב בהרבה וגם גם חלק מהסרטים הבאים בסדרה, אבל בהחלט אפשר להשוות אותו גם לסרטי מרוצים אחרים כמו הצורך במהירות משנת 2014 (Need for Speed) שהצליח לספר סיפור עם מרוצי מכוניות בלי להיות חלק מסדרה.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט מתח פעולה טוב, עם קטעי קומדיה מוצלחים, לא גס מידי וללא אלימות רבה מידי ועם הרבה מכוניות מגניבות.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version