סרטים לצפייה ישירה

מעל ומעבר לירח

הסרט מעל ומעבר לירח הוא סרט הרפתקאות מצוייר לכל המשפחה שמספר על ילדה צעירה שגדלה בבית שבו יש אהבה רבה בין הוריה והם תמיד סיפרו לה על אלה השוכנת בירח שהופרדה מאהובה לנצח כשעלתה אל הירח ומאז היא חייה שם בעולם קסום. הילדה תמיד חלמה להגיע לירח ולפגוש את האלה ובנסיבות טרגיות הילדה אוזרת אומץ ומנסה למצוא דרך לממש את חלומה ולהוכיח לכולם שהאלה אכן חיה וקיימת.

מעל ומעבר לירח לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Over the Moon – 2020

הביקורת שלי

את הסרט מעל ומעבר לירח ראיתי ברשימת סרטי אנימציה לשנת 2020, והוא מספר סיפור הרפתקאות קסום על הירח, אז הכנסתי אותו לרשימת הצפייה שלי והפעם התחשק לי לצפות במשהו מתוק ומרגש אז הלכתי על זה. זהו סרט מרהיב ויזואלית ומדהים ווקלית, והוא מלא ברגש, בצבע, ובהמון שירים וזה היה מה שהייתי צריך לעצמי היום, אם כי היה מוזיקלי מידי לטעמי.
הסיפור של הנערה שיוצאת למסע הרפתקאות אחרי משהו קסום מביא איתו הרבה אפשרויות ונטפליקס לקחו את זה לסיפור יפני מקסים על אהבה ומוות והחיבור בין נשמות האוהבים וזה בהחלט היה מקסים.
אני לא יודע אם זה משהו בהרגשה של הסרט, או שזה בגלל שהוא בהפקה של נטפליקס אבל הסרטים שהזכרתי טובים ממנו וזה הרגיש לי שהוא קצת נפל על עודף ויזואליות ויותר מידי דברים לא קשורים כל כך.

בהשוואה לסרטים אחרים

יש לסרט מעל ומעבר לירח ניחוח של תרבות סינית עתיקה קצת כמו ב”מולאן” (Mulan) ויש בו הרבה דמיון לסיפור של “מואנה” (Moana) עם כל הסיפור על אלים ועם הרבה שירים, ויש גם דמיון למסע ההרפתקאות בסרט “קסם של מפלצת” (Abominable).

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט מרהיב ומרגש עם סיפור מצוין שמספר על מסע התבגרות של נערה ומציאת הכוחות הנפשיים שלה להתמודד עם אובדן.
6 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version