סרטים לצפייה ישירה

ריה והדרקון האחרון

הסרט ריה והדרקון האחרון הוא סרט מצויר של דיסני והוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה שמספר על עולם קסום שבו יש ציוויליזציות עתיקות בעלות כוחות קסם אשר כולן יוצאות אחת כנגד השנייה ומקלקלות בכך את העולם. בתוך אחת הקבוצות העתיקות יש גם קבוצה של לוחמים ששומרים על אבני קסם קדום שהיו בעבר ברשותם של הדרקונים ששמרו על העולם.

נערה צעירה בשם ריה שהיא בת לשבט שומרי הדרקונים יוצאת למסע הרפתקאות כדי להחזיר את הדרקונים ולאחד את העולם כולו.
ריה והדרקון האחרון לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Raya and the Last Dragon – 2021

הביקורת שלי

על הסרט ריה והדרקון האחרון שמעתי לפני הרבה זמן, וממש חיכיתי לראות מה דיסני יוציאו השנה כי זו תמיד חוויה מרהיבה עם סיפור טוב ובמיוחד אחרי השנים האחרונות שבהן יצאו המון סרטים מיוחדים וטובים. הסרט ריה והדרקון האחרון לוקח את הצופה על עולם קסום ומופלא שבו לבני האדם ולעולם כולו נותרה תקווה מועטה לנסות להציל את העולם מהכחדה. ריה יוצאת למסע הרפתקאות מרהיב ומרתק בעולם ונעזרת בחברים חדשים מכל מיני סוגים במטרה להחזיר לעולם את הדרקונים בעלי כוחות הקסם שיוכלו לאחד שוב את כולם ולהחזיר את האיזון של הקסם.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט ריה והדרקון האחרון יש הרבה נקודות דמיון לסרטי דיסני ופיקסאר אחרים בעיקר במוטיב של הצלת העולם, של נערה צעירה שיוצאת למסע התבגרות ומחפשת את עצמה. ובמיוחד לויזואליות מרהיבה ומרשימה שרק דיסני מסוגלים לה. אז יש כאן דמיון ללשבור את הקרח ומואנה בדמות הנערה הצעירה ויש כאן דמיון לסרטי מפלצות ודרקונים כמו הקרודים, קדימה ועוד וזה ממש כיף.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי זה סרט מקסים לכל המשפחה עם סיפור מצויין, ומסרים חינוכיים על אחווה, חברות, חלומות, עזרה לזולת ועוד.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

Exit mobile version