סרטים לצפייה ישירה

יום הכן

הסרט יום הכן הוא סרט קומדיה לכל המשפחה שמספר על זוג הורים לשלושה ילדים, שני בני נוער וילדה צעירה שמרגישים שבחיים שלהם יש יותר מידי דברים שהם לא מאפשרים לילדים שלהם לעשות והילדים שלהם חושבים על האמא שהיא כמו מכשפה, אבל ההורים לא היו ככה בכלל כשהם היו צעירים יותר והם רוצים לשנות את זה ומחליטים לעשות יום אחד שכולו חיובי ואומרים לילדים כן להכל (עם כמה חוקים בסיסיים)

יום הכן לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Yes Day – 2021

הביקורת שלי

את הסרט יום הכן לא חשבתי לראות מראש, זה לא בדיוק הז’אנר שלי ואני לא פונה בדרך כלל לסרטי קומדיה. אבל כששמעתי על התסריט שלו וראיתי שהשחקנית ג’ניפר גארנר משחק בו החלטתי כן לצפות בו ובמיוחד כי גם אני בתור הורה מרגיש לפעמים שכל הזמן אני אומר לא לילדים שלי והייתי רוצה שגם להם תהייה חווית ילדות כיפית ושמחה. הסרט הזה סיפק לי הרבה צחוקים, וזה ממש כיף לחשוב על האפשרות של לעשות משהו כזה. אבל לא כמו כל מיני סרטונים של אנשים שעשו את זה ובזבזו מלא כסף על זה, אלא לעשות את זה בצורה החיובית של צבירת חוויות לכל המשפחה.
הסרט מעורר המון מחשבה להורים שבנינו, אבל גם פותח רעיונות לילדים ולחוויות המשפחתיות שהיינו רוצים שישארו איתנו לכל החיים. בצפייה חוזרת צפיתי עם הילדים ביחד וזה בהחלט היה שווה לעשות. הילדים ואנחנו ממש נהנינו וגם התחלנו לדבר על החוויות המשפחתיות. סרט מקסים עם המון מסרים חיובים, וגם מוסר השכל לילדים בוגרים יותר על אחריות על המעשים שלנו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט יום הכן צריך להשוות לעוד סרט מקסים שמדבר בנושא דומה שנקרא יס מן משנת 2008 (Yes Man) עם השחקן ג’ם קארי הגדול שמספר על אדם שבמשך חייו הפך להיות מריר ועובד בבנק והוא בגדול מאוד שלישי עד שיום אחד הוא מחליט להגיד על הכל כן ולראות מה יצא מזה.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט קומדיה מצויין לכל המשפחה במיוחד לצפות עם הילדים ולשמוע מה יש להם להגיד על חוויה כזו.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version