סרטים לצפייה ישירה

קראטה קיד

הסרט קראטה קיד דרמה פעולה לכל המשפחה שמספר על אם חד הורית אפרו אמריקאית שיש לה בן בגיל 12 והיא מקבלת העברה בעבודה שלה לבייג’ין עיר הבירה של סין והם מתחילים שם חיים חדשים. הילד מגיע אל השכונה החדשה ואל בית הספר החדש ומוצא חברים חדשים אבל גם אוייבים. הבריונים של השכונה רודפים אחריו ויום אחד הוא חוטף מכות ואשי התחזוקה המזדקן של הבניין בו הוא גר מציל אותו ומלמד אותו קונג פו.

קראטה קיד לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Karate Kid – 2010

הביקורת שלי

את הסרט קראטה קיד ראיתי כבר כשהוא יצא והפעם אני חוזר אליו כי נזכרתי בו השבוע והתחשק לי לצפות בו שוב ומכיון שלא זכרתי ממנו יותר מידי זה היה בהחלט שווה את זה. הסרט מציג את הסיפור של ילד הקראטה המקורי עם דניאל סאן שמלמד אותו מיסטר מיאגי האגדי ואל נעליהם נכנסים ג’יידן סמית’ הבת של וויל סמית’ ולא אחר מאשר אמן אומנויות הלחימה האדיר ג’קי צ’אן.
הסרט הזה הוא מעין אדפטציה מודרנית לסיפור משנות ה80′ והוא גם מציג כל מיני אטריביוטים לסרט המקורי וזה ממש כיף למי שגדל על הסרטים האלו כמוני.

בהשוואה לסרטים אחרים

את קראטה קיד חובה להשוות לסרטי הקאלט המקוריים שהראשון שבהם היה מדהים והפך לתופעה שכל מי שגדל בשנות ה80-90 וראה את הסרטים ממש מרגיש מחובר אליהם, ולכן הם כמובן טובים יותר, אבל מי שאוהב אדפצטיות לסיפורים קלאסיים ימצא כאן משהו יפה ומוצלח אף הוא.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה לילדים ונוער שמספר סיפור שכולם נתקלים בו על בריונות בבית הספר וברחוב, על חברויות, על מסע התבגרות של נער ועל הדחיפה להגשים את החלומות של עצמך.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version